Verzend- & Leveringsbeleid
Alle bestellingen worden GRATIS thuisbezorgd. Voor de zending gebruiken wij de service van PostNL & DHL. Dit leek ons wel zo gepast. Bedrijven die je kent en waardoor wij in de regel tussen de 3 á 4 dagen kunnen leveren- en verzenden. Let wel dit is meestal alleen op werkdagen en op zaterdag. Bestellingen die naar België gaan hebben een iets langere levertijd.
Bij ons kun je dit verwachten:
Een kwalitatief product
7 dagen per week de beste service!
In enkele gevallen kan het helaas iets langer duren vanwege orderdrukte bij ons of bij PostNL. Eén ding staan we voor. En dat is dat je altijd je bestelde product geleverd zult krijgen.
Desnoods, rijden we in overleg met jou zelf even langs om het product te leveren in de regio Zuid-Holland en dat gebeurt 100% ELEKTRISCH 😊
Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op via info@lekkersteppen.nl of bel/WhatsApp op 0639783062.
Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen via PostNL of DHL. Heb je nog geen e-mail ontvangen? Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lekkersteppen.nl of bel/WhatsApp op 0639783062.
Als de bezorgdienst het pakket niet bij jou of je buren kan bezorgen dan laten ze een kaart achter in je brievenbus. Met de code op deze kaart kun je op hun website aangeven wanneer ze bij je langs kunnen komen. Je kunt er ook voor kiezen om je pakket bij de buren af te laten leveren of bij een PostNL of DHL afhaalpunt. Maak je geen keuze, dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden.
Andere belangrijke informatie:
LekkerSteppen.nl levert op dit moment alleen in Nederland en België.
Verkeerd verzendadres ingevuld?
Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@lekkersteppen.nl of bel/WhatsApp op 0639783062. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.
Zodra je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat wij het pakket opnieuw moeten verzenden en de kosten in rekening brengen.
Bestelling wijzigen of annuleren?
Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzenddienst. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@lekkersteppen.nl of bel/WhatsApp op 0639783062.
Retourneren doen wij niet moeilijk over.
Niet goed of tevreden? Stuur ons een mail (info@lekkersteppen.nl) binnen 30 dagen na aankoop met een kopie van de factuur.
We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details.
Is het product niet ongebruikt en niet beschadigd? Stop het weer in het meegeleverde doos (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:
LekkerSteppen.nl
Zevengetijdeklaver 8
3069DK Rotterdam
Nederland
Mail, bel of WhatsApp ons dan lossen wij het op.
Kosten voor retourzendingen kunnen we helaas niet op ons nemen. Als wij de retourzending hebben ontvangen en alles is in orde, dan ontvang je binnen 5 werkdagen jouw geld terug op je rekening.